Tuesday, September 27, 2016

Opteck hersien

Opteck Resensies Hi Nik Dit blyk dat Opteck het meer negatiewe as positiewe resensies. In werklikheid is dit blyk dat jou resensie is die mees positiewe een. Het jy nog jou resensie van Opteck handhaaf? Geagte mnr Woest, Ons waardeer dit dat jy jou kommer te luister, en ons het jou saak hersien ten einde die aangeleentheid op te los. Volgens ons rekords, het jy jou Complete fondse onttrek en hulle is terug na jou persoonlike rekening. Laat weet ons asseblief as ons jou verder kan help met enige ander aangeleenthede. Dankie vriendelik vir jou tyd, Victoria Vohn - Support Bestuurder Hi Victoria Vohn, waardeer as jy in aanraking kan kom met my. Blessed_olive yahoo. sg Het versoek om 'n terugbetaling op my $ 250 wat gestyg tot $ 500 met beloftes van ondersteuning ens 'n Week later 1 sessie 2 gekanselleer en nie geherskeduleer totdat ek 'n terugbetaling versoek. Hoop ek kry my geld teruggestuur as 'n professionele maatskappy sou .. pasop vir opteck hulle neem jou geld en jou vertel dat dit wettig hulle werk hierdie binery opsies soos 'n internet bedrogspul


No comments:

Post a Comment